Hei!

Årsmøte i Nesjar IF står for tur, og vi trenger flere foreldre som kan bidra inn til Nesjar i ulike roller. Her er det muligheter for alle som har lyst til å komme tettere på Nesjar og idrettsmiljøet her i Brunlanes. Har du flyttet til området vårt, eller har barn i ung alder er dette en glimrende mulighet til å få nye bekjentskaper og bidra inn i lokalmiljøet.

Å bidra inn i Nesjar er svært spennende, og du kommer til å oppleve en organisasjon som jobber for et godt nærmiljø i Brunlanes for både barn, ungdom og voksne. I Nesjar-styre er vi organisert med ledere for de ulike sportsgrenene (håndball, fotball og allidrett) samt Marked, Informasjon og drift av bane og anlegg. Du kan lese mer om Nesjar på våre nettsider her: Nesjar-if

Vi har følgende ledige verv som vi skal rekruttere til før årsmøtet 9. mars 2023, og trenger derfor hjelp av deg 😊

Leder håndballgruppen

Som leder for håndballgruppen er du medlem av Nesjar Hovedstyre. Du har du med deg et flott team som deler på oppgavene som skal gjøres for at Nesjar skal skape gode håndballopplevelser på trening og på kamper for både barn, ungdom, trenere, dommere og ikke minst foreldre. Hovedansvarsområdene vi har i håndballen er:

• Tildele treningstider i hallen i samarbeid med fotballgruppen og allidrett
  • Rekruttere, tilrettelegge og utvikle trenere og oppmenn
  • Rekruttere, tilrettelegge og utvikle dommere
  • Sikre at det er dommere på alle kamper fra J/G11 og nedover som spilles i Nesjarhallen
  • Støtte i aktivitetsturneringer
  • Sikre at alle lag har riktig utstyr for gjennomføring av trening og kamper
  • Sikre at aktuelle spillere har godkjente lisenser

Har du lyst til å være med på dette og videreutvikle håndballgruppen, eller du er litt nysgjerrig på hva dette innebærer kan du ta kontakt med:

• Ida Marie Lepperød Hallesby, Nåværende leder for håndballgruppen på telefon 916 29 387
  • Erik Edler-Woll, Valgkomiteen 928 93 714
  • Guro Ringheim Bakke, Valgkomiteen 920 50 922
  • Line Rustad Skinnarland,  Valgkomiteen, 996 44 643

Deltagere i valgkomiteen

Nesjar IF trenger to personer som kan sitte i valgkomiteen for 2023. Å sitte i valgkomiteen innebærer å finne nye kandidater til de ulike vervene i Nesjar IF. Dette arbeidet gjennomføres ved at deltagerne fra valgkomiteen deltar på et hovedstyremøte i begynnelsen av året (2024) for å gjennomgå hvem som er på valg, og hvor det er behov for å rekruttere opp nye personer. Ofte blir nye personer rekruttert inn basert på tips/innspill fra ulike personer i hovedstyre som valgkomiteen kontakter. Dette vervet krever lite arbeid, og er et fint verv for å bli kjent med klubben og de ulike funksjonene. Når rekrutteringen er gjennomført skriver valgkomiteen sin innstilling til årsmøte i Nesjar IF på hvem som er foreslått i de ulike rollene.

Har du lyst til å være med på dette, eller du er litt nysgjerrig på hva dette innebærer kan du ta kontakt med:

• Erik Edler-Woll, Valgkomiteen 928 93 714
  • Guro Ringheim Bakke, Valgkomiteen 920 50 922
  • Line Rustad Skinnarland,  Valgkomiteen, 996 44 643

Høres noen av disse rollene, eller du bare ønsker å høre litt mer som hvilke muligheter som finnes for å bidra inn i Nesjar så er det bare å ta kontakt med undertegnede eller noen av kontaktpersonene over

Vi håper å høre fra deg

Med sportslig hilsen